måndag 21 september 2009

Jag är Bella!

Ok, lite kort för och emot bloggande.

För

- Ni är så snälla mot mig och det gör mig glad. Ser ni bilden på mig? Så glad blir jag!
- Jag har inte så mycket att göra om dagarna. Det vet jag, för jag har nästan börjat se fram emot Malou von Sivers morgonprogram "Efter 10", och jag hatar ju Malou von Sivers.
- Det finns många söta bloggtjejer. Och jag är singel.

Emot

- Ständig ångest vilket kan resultera i magsår (vilket det redan finns anlag för i familjen)
- Jag hörde att ångestrelaterad stress inte bara kan orsaka hjärtsjukdomar utan också hjärnblödningar (Tack Malou!). Jag kan alltså dö.
- Ni är snälla nu, men det kanske ni slutar med så fort vi lärt känna varandra på riktigt. Som mitt favoritband från tonåren, Pedro the lion, varnade mig: "When they really get to know you they will run."

Jag står alltså inför ungefär samma dilemma som Bella i "Twilight". Om jag börjar blogga igen har jag potentiellt att vinna kärlek, men riskerar att döden dö. Det är om inte annat rätt romantiskt. Ni är Edward och jag är Bella.

Ni lovar väl att aldrig bita mig?

6 kommentarer:

erika sa...

det är klart att vi inte ska! (dessutom behöver alla söta bloggflickor en söt och vettig bloggpojke)

Hanna sa...

Fortsätt! Du skriver bra och Malou är sövande. Bättre magsår än apati (vilket jag egentligen inte kan uttala mig om eftersom jag inte har erfarenhet av något av det). Kan inte lova att inte bitas dock.

Flickan sa...

Man biter bara de som ber om det!

Jenny sa...

Jag vet inte alls hur insatt du är i Twilight (om du ser nästa film kommer du nog förstå) men jag kan hjälpa till och vara din Jacob, så om Edward blir för taskig eller du behöver någon att bara sitta tyst med och inte göra något alls, då finns jag här. Och säkerligen en hel del andra med mig också.
Välkommen tillbaka.

Brutala Bloggen sa...

Inte bita, men prenumerera dock ^^

Anonym sa...

Jag lovar nada.