tisdag 22 september 2009

Att maxa upplevelsen


Jag och min rumskamrat Patrik är inne i en skräckfilmsvåg. Vi kollar på så mycket skräck vi kommer över. Målet är att till slut hitta en film som är så sanslöst jävla läskig att vi spyr av skräck.

Det är för övrigt vår universaluppställning. Patrik brukar ofta prata om hur gärna han någon gång skulle träna sig så slutkörd att han till slut spydde av utmattning. Och häromdagen frågade jag Patrik:

- Tror du att det finns någon kändis som man skulle bli så jävla chockad av att stöta på på gatan att man skulle spy av förvåning?

Men det är väl en rätt så allmänmänsklig sak egentligen, att vilja maxa upplevelsen med att skjuta ut olika kroppssubstanser.

Exempel:

Fan, här var det bra vacker, här skulle det vara fint med lite sex.

Eller:

Åh, vilken bra artikel, jag kanske skulle ta och skita samtidigt som jag läser den?

1 kommentar:

klara sa...

du är snygg som bara den och du skiter när du läser tidningen. hurra! skriver en bra blogg gör du också. fortsätt så, fortsätt så.