onsdag 30 september 2009

Ett fortsatt liv i selibat

Ytterligare ett av dessa ödesdigra tillfällen, då med en läskeflaska istället för kam och Savage Garden istället för Beyoncé.

Det här med att vara cool och ball har man väl mer och mer övergett sen 15-årsåldern. Men nu tror jag ändå att botten lär vara nådd:

Fram till nu har jag i ungefär en timmes tid suttit framför datorn och sjungit karaoke-versioner av Beyoncélåtar från Spotify. Jag har sjungit dem in i en kam som jag har använt som mick.

Om någon tog mig på bar gärning skulle jag i det längsta förneka att jag alls gjort någonting i närheten av det här. "Nej, jag ville bara lyssna lite på Halo och så råkade jag välja fel version - ja, karaokeversionen - och så skulle jag fixa håret - ja, det var därför jag höll i en kam. Och den utskrivna texten till Halo? Jo, jag undrade vad hon sjöng på ett ställe och du vet, det är ju så himla jobbigt att läsa från en dataskärm."

En av de första kommentarerna jag fick när jag startade den här bloggen på nytt var: "hejudamej vad du kan få ligga om du sköter detta rätt."

Jag tror att det här inlägget kan vara just ett praktexempel på att inte sköta det rätt.

10 kommentarer:

Hanna sa...

Hahahaaa!

krala sa...

Hahaha! Men jag tror omvänt, detta är ju faktiskt oerhört charmigt.

Lovisa sa...

Jag skulle inte vara så säker på det.

Emma sa...

Haha fint! Men jag håller med krala här ovan, det är ju väldigt charmigt!

Emilia sa...

Jag brukar dansa till Single Ladies. Verkligen DANSA. Om någon skulle komma på mig då... oj, ojojojojoj vad jag skulle ljuga.

Erika sa...

Det är klart man ska bjuda på sig själv! Du sköter saken bra, oroa dig inte, du kommer nog få fortsätta ligga..

Anonym sa...

Det stavas CELIBAT! Och nej du lär inte få ligga med ngn enligt vad jag har hört...

Carin sa...

Jag tror som några av föregående talare: Det här är snarare en sån sak som kan leda till MASSOR med ligga. :P

Anonym sa...

är det ett "dolt meddelande" i inlägget som säger att du inte VILL ligga? eller alltså, du kommer ju få ligga. "du är ju inte bara snygg, du är ju smart också"!

Unknown sa...

Genialiskt!